סטנדרט חדש בניקיון לפסח

    עפר גדנקן No Comments on סטנדרט חדש בניקיון לפסח

    הכירו את הדור הבא של שואבי האבק: 12V slim total clean שואב האבק הקל, החזק ביותר של Dyson ובעל טכנולוגיית לייזר ייחודית שמגלה חלקיקי אבק מיקרוסקופיים.

    17:31
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on לאחר הסערה שעוררו דבריו; גולדקנופף מתנצל: "שגיתי בלשוני"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דייסון מוכיחים שכאשר מדובר בניקיון, גם לשמים אין גבול וממשיכים לחדש ולהתפתח עם טכנולוגיות מתקדמות שבעזרתן תוכלו לשמור על רמת ניקיון בוהקת ובלתי מתפשרת במהירות ובלי מאמץ.

    שואב אבק 12V (דגם: slim total clean) הוא שואב האבק האלחוטי הקל, החזק ביותר של Dyson עם עוצמת שאיבה של 150 AW, בעל אינטליגנציה מובנית עם טכנולוגיית לייזר שמגלה חלקיקי אבק מיקרוסקופיים נסתרים בבית. לדגם 12V זמן עבודה רציף של עד 60 דק' לסוללה.

    שואב האבק החדש והקל ביותר של Dyson, מצויד במברשת פלאפי רכה, בטכנולוגיה משולבת עם אלומת לייזר ירוק, שפועלת בזווית מדויקת לגילוי אבק מיקרוסקופי ובלתי נראה על פני רצפות ופרקטים. השאיבה העוצמתית של המנוע לוכדת את האבק ללא איבוד עוצמת השאיבה. השואב מתוכנן במיוחד לניקוי רצפות ופרקטים כך שהוא מיועד לשימוש ביתי ויומיומי.

    עוד חידוש בדגם זה מבית Dyson: לשואב האבק 12V לחצן הפעלה חדש ללא צורך בהחזקת ההדק בזמן השאיבה והוא מגיע עם מברשת Tangle Anti לספות ומזרנים עם פטנט ייחודי למניעת הסתבכות שיער סביב המברשת.

    מתאים במיוחד לניקיונות לפסח – מגיע בעזרת כל האביזרים הנלווים גם למקומות הקשים ביותר לניקוי.

    ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל, ישווק את –12V במחירי של החל מ 2,799 שקלים. לכל המוצרים שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח. ניתן להשיג ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות ובדיגיטל.



    0 תגובות